Aktualności

27.07.2019

Zerowy PIT dla młodych w R2płatnik

01.07.2019

PPK w R2płatnik

15.09.2012

NOWALU Sp. z o.o. Partner Roku Reset2 2012

Serwis i opieka

Proponujemy dwie formy wsparcia użytkowników:

Pomoc incydentalna - pomoc techniczna dla Klientów bez umowy serwisowej

Stała umowa serwisowa - opieka nad oprogramowaniem oraz bieżąca pomoc informatyczna

Czytaj więcej...

 Niskie koszty zakupu i użytkowania


 Dostosowanie do indywidualnych potrzeb


 Stały nadzór i bezpieczeństwo pracy


 Zgodność z obowiązującym prawem

Czytaj więcej...

   

12 miesięcy aktualizacji i konsultacji telefonicznych 

 

 

 

 

 

STANDARD                                                                        PRO

 

pomoc incydentalna

 

Dla firm, które nie mają podpisanej umowy serwisowej oferujemy „pomoc incydentalną”. Specjalizujemy się w serwisowaniu oprogramowania Reset2 oraz kompleksowej obsługi informatycznej dla małych i średnich firm. Oferowana przez NOWALU „pomoc incydentalna” to nie tylko typowy serwis oprogramowania Reset2 i rozwiązywanie bieżących problemów z użytkowaniem komputera, ale również konsultacje informatyczne, szkolenia, instalacje i wdrożenia nowego oprogramowania. Gwarantujemy szybką pomoc techniczną z przyjazdem do Klienta. Jesteśmy również do dyspozycji dla Państwa w naszej siedzibie przy ulicy Bardzkiej we Wrocławiu.

W jaki sposób najszybciej uzyskać pomoc techniczną?

Najszybszym sposobem zgłoszenia problemu jest bezpośredni kontakt telefoniczny na naszą infolinię (71) 70 73 218. Istnieje również możliwość zamówienia wizyty mailowo lub przez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie.

 

Poniżej lista najczęściej oferowanych usług w pomocy incydentalnej:

- instalacja oprogramowania R2płatnik, R2faktury, R2księga, R2FK

- konfiguracja oprogramowania Reset2 do pracy sieciowej i zdalnej

- szkolenia z obsługi programów Reset2 (R2płatnik, R2faktury, R2księga, R2FK)

- migracja danych z innych systemów, współpraca z innymi systemami

- definiowanie składników płacowych oraz list płac

- definiowanie zbiorówek oraz makiet dokumentów

- tworzenie zestawień w oparciu o zapytania sql.

- instalacja sterowników nowego sprzętu

- współpraca z programem Płatnik ZUS (przesyłanie dokuemntów DRA, RCA, RSA, ZUA, ZWUA, ZZA, itp.)

- konsultacje np. pomoc w wyliczeniu podstaw chorobowego, podstaw urlopowych.

- wiele, wiele innych

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem