R2środki
Pobierz wersję DEMO R2środki na 60 dni
Sprawdź za darmo możliwości programu!
R2środki to program przeznaczony do ewidencji środków trwałych. Dzięki przemyślanej strukturze zapewnia natychmiastowy dostęp do pełnej informacji o składnikach majątku trwałego oraz wartościach niematerialnych i prawnych. Dzięki możliwości parametryzacji łatwo przystosowuje się do systemu amortyzacji stosowanego w danej firmie. Automatyzuje proces dokonywania odpisów amortyzacyjnych i odpowiedniego księgowania.
R2środki to propozycja dla wymagających użytkowników, którzy na prowadzenie szczegółowej ewidencji i prawidłowe rozliczanie amortyzacji środków, mogą poświęcić tylko niewielką ilość swojego cennego czasu.
W naszej ofercie program znajduje się od 2005 roku. Charakteryzuje się stosunkowo niską ceną, dopasowaną do wielkości firmy, szybkim wdrożeniem i prostą parametryzacją.
R2środki są przystosowane do wszystkich rodzajów księgowości (pełna księgowość, księga przychodów i rozchodów, ryczałt). M.in. dzięki temu program sprawdza się bardzo dobrze w biurach rachunkowych, gdzie umożliwia rozliczanie różnorodnych firm przy zachowaniu tego samego interfejsu i przyzwyczajeń użytkownika.
Ewidencja środków trwałych
-
ewidencja środków trwałych, środków o niskiej wartości
oraz wartości niematerialnych i prawnych-
pełna Klasyfikacja Środków Trwałych zawierająca szczegółowe opisy poszczególnych pozycji
-
możliwość podziału na grupy, działy i miejsca użytkowania
-
przypisanie lokalizacji i osoby odpowiedzialnej wraz z ewidencją ich zmian
-
pełna specyfikacja (np. dostawca, producent, serwis, charakterystyka, dane fabryczne)
-
wydruk karty środka KS zawierającej komplet informacji o środku łącznie z operacjami, dokumentami zakupu/sprzedaży i częściami składowymi
-
wydruki ewidencji spełniające wymogi w zakresie pełnej księgowości, księgi przychodów i rozchodów oraz ryczałtowej ewidencji przychodów
-
szybka selekcja środków wg różnych kryteriów
-
-
ewidencja przeprowadzonych operacji
-
wszystkie niezbędne operacje: przyjęcie, zmiana lokalizacji, zmiana osoby odpowiedzialnej, modernizacja, przeszacowanie, korekta, częściowa likwidacja, częściowa sprzedaż, likwidacja, sprzedaż, przekazanie
-
wydruk dokumentów OT, MT, LT, PT, WT, OS z możliwość przystosowania formy dokumentów do własnych potrzeb
-
ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży związanych z daną operacją
-
-
ewidencja części składowych
-
charakterystyka, dane fabryczne, dostawca, serwis, producent, dokumenty zakupu i sprzedaży
-
rozbudowana biblioteka kontrahentów (producentów, dostawców i firm świadczących serwis)
-
Amortyzacja środków trwałych
-
-
standardowe metody amortyzacji: jednorazowa, liniowa, degresywna
-
różna częstotliwość amortyzacji: miesięczna, kwartalna, roczna
-
możliwość rozdzielenia amortyzacji podatkowej (kosztowej) od bilansowej (ewidencyjnej)
-
automatyczne korygowanie planu po wykonaniu modernizacji i innych operacji
-
możliwość zmiany metody i stawki w trakcie użytkowania
-
-
automatyczne odpisy amortyzacyjne
-
ewidencja odpisów za cały okres użytkowania środka
-
automatyczne generowanie dekretów księgowych
-
ewidencja użytkowania środków w rozbiciu na kontrakty i miejsca powstawania kosztów
-
szczegółowa dekretacja kosztów według miejsca powstawania na konta grupy 5
-
dowody wewnętrzne dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów
-
-
raporty i zestawienia
-
wydruk planu amortyzacji i tabeli amortyzacyjnej za poszczególne lata
-
zestawienie kosztów użytkowania z podziałem na kontrakty lub miejsca powstawania kosztów
-
E
widencja wyposażenia
-
ewidencja wyposażenia z podziałem na grupy
-
pełna specyfikacja (np. dostawca, producent, serwis, charakterystyka, dane fabryczne)
-
możliwość określenia osoby odpowiedzialnej i lokalizacji
-
operacje przyjęcia i likwidacji wyposażenia
-
dokument zakupu i sprzedaży wyposażenia (data, numer dowodu, kwota, dane kontrahenta)
-
-
wydruk ewidencji wyposażenia
-
wydruk karty wyposażenia KW zawierającej komplet informacji o środku łącznie z operacjami (przyjęcie/likwidacja) i dokumentami (zakupu/sprzedaży)
-
wydruk dokumentu przyjęcia OT i likwidacji LT wyposażenia z możliwość przystosowania formy dokumentów do własnych potrzeb
-
wydruk ewidencji wyposażenia dla wybranych grup i lokalizacji
-
D
odatkowe zalety systemu
-
wersje wielofirmowe
-
możliwość obsługi wielu podmiotów o dowolnej formie prawnej
-
dedykowane wersje dla biura rachunkowego
-
ujednolicone standardy pracy
-
możliwość przesyłania wszystkich wydruków pocztą elektroniczną
-
-
wersja sieciowa
-
baza danych o architekturze klient-serwer oparta na serwerze SQL
-
możliwość nadania haseł i uprawnień poszczególnym użytkownikom
-
kontrola operacji wykonywanych przez różnych użytkowników
-
-
bezpieczeństwo danych
-
pewność otrzymywania aktualizacji programu uwzględniających zmiany w przepisach
-
mechanizm automatycznej aktualizacji programu przez internet na wszystkich stacjach roboczych
-
harmonogram zadań umożliwiający okresowe archiwizacje danych
-
rozbudowana wewnętrzna pomoc kontekstowa oraz porady techniczne przez telefon i w siedzibie użytkownika
-