R2środki

 

 

Pobierz wersję DEMO R2środki na 60 dniPobierz Demo

Sprawdź za darmo możliwości programu!

 

 

R2środki - środki trwałeR2środki to program przeznaczony do ewidencji środków trwałych. Dzięki przemyślanej strukturze zapewnia natychmiastowy dostęp do pełnej informacji o składnikach majątku trwałego oraz wartościach niematerialnych i prawnych. Dzięki możliwości parametryzacji łatwo przystosowuje się do systemu amortyzacji stosowanego w danej firmie. Automatyzuje proces dokonywania odpisów amortyzacyjnych i odpowiedniego księgowania.

R2środki to propozycja dla wymagających użytkowników, którzy na prowadzenie szczegółowej ewidencji i prawidłowe rozliczanie amortyzacji środków, mogą poświęcić tylko niewielką ilość swojego cennego czasu.

W naszej ofercie program znajduje się od 2005 roku. Charakteryzuje się stosunkowo niską ceną, dopasowaną do wielkości firmy, szybkim wdrożeniem i prostą parametryzacją.

R2środki są przystosowane do wszystkich rodzajów księgowości (pełna księgowość, księga przychodów i rozchodów, ryczałt). M.in. dzięki temu program sprawdza się bardzo dobrze w biurach rachunkowych, gdzie umożliwia rozliczanie różnorodnych firm przy zachowaniu tego samego interfejsu i przyzwyczajeń użytkownika. 

 

Ewidencja środków trwałych

  • ewidencja środków trwałych, środków o niskiej wartości ewidencja środków trwałych
    oraz wartości niematerialnych i prawnych

    • pełna Klasyfikacja Środków Trwałych zawierająca szczegółowe opisy poszczególnych pozycji

    • możliwość podziału na grupy, działy i miejsca użytkowania

    • przypisanie lokalizacji i osoby odpowiedzialnej wraz z ewidencją ich zmian

    • pełna specyfikacja (np. dostawca, producent, serwis, charakterystyka, dane fabryczne)

    • wydruk karty środka KS zawierającej komplet informacji o środku łącznie z operacjami, dokumentami zakupu/sprzedaży i częściami składowymi

    • wydruki ewidencji spełniające wymogi w zakresie pełnej księgowości, księgi przychodów i rozchodów oraz ryczałtowej ewidencji przychodów

    • szybka selekcja środków wg różnych kryteriów

  • ewidencja przeprowadzonych operacji

    • wszystkie niezbędne operacje: przyjęcie, zmiana lokalizacji, zmiana osoby odpowiedzialnej, modernizacja, przeszacowanie, korekta, częściowa likwidacja, częściowa sprzedaż, likwidacja, sprzedaż, przekazanie

    • wydruk dokumentów OT, MT, LT, PT, WT, OS z możliwość przystosowania formy dokumentów do własnych potrzeb

    • ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży związanych z daną operacją

  • ewidencja części składowych

    • charakterystyka, dane fabryczne, dostawca, serwis, producent, dokumenty zakupu i sprzedaży

    • rozbudowana biblioteka kontrahentów (producentów, dostawców i firm świadczących serwis)

 

Amortyzacja środków trwałych

  • amortyzacjagenerowanie planu amortyzacji

    • standardowe metody amortyzacji: jednorazowa, liniowa, degresywna

    • różna częstotliwość amortyzacji: miesięczna, kwartalna, roczna

    • możliwość rozdzielenia amortyzacji podatkowej (kosztowej) od bilansowej (ewidencyjnej)

    • automatyczne korygowanie planu po wykonaniu modernizacji i innych operacji

    • możliwość zmiany metody i stawki w trakcie użytkowania

  • automatyczne odpisy amortyzacyjne

    • ewidencja odpisów za cały okres użytkowania środka

    • automatyczne generowanie dekretów księgowych

    • ewidencja użytkowania środków w rozbiciu na kontrakty i miejsca powstawania kosztów

    • szczegółowa dekretacja kosztów według miejsca powstawania na konta grupy 5

    • dowody wewnętrzne dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów

  • raporty i zestawienia

    • wydruk planu amortyzacji i tabeli amortyzacyjnej za poszczególne lata

    • zestawienie kosztów użytkowania z podziałem na kontrakty lub miejsca powstawania kosztów

 

Eewidencja wyposażeniawidencja wyposażenia

  • ewidencja wyposażenia z podziałem na grupy

    • pełna specyfikacja (np. dostawca, producent, serwis, charakterystyka, dane fabryczne)

    • możliwość określenia osoby odpowiedzialnej i lokalizacji

    • operacje przyjęcia i likwidacji wyposażenia

    • dokument zakupu i sprzedaży wyposażenia (data, numer dowodu, kwota, dane kontrahenta)

  • wydruk ewidencji wyposażenia

    • wydruk karty wyposażenia KW zawierającej komplet informacji o środku łącznie z operacjami (przyjęcie/likwidacja) i dokumentami (zakupu/sprzedaży)

    • wydruk dokumentu przyjęcia OT i likwidacji LT wyposażenia z możliwość przystosowania formy dokumentów do własnych potrzeb

    • wydruk ewidencji wyposażenia dla wybranych grup i lokalizacji

 

Dkarta środka trwałegoodatkowe zalety systemu

  • wersje wielofirmowe

    • możliwość obsługi wielu podmiotów o dowolnej formie prawnej

    • dedykowane wersje dla biura rachunkowego

    • ujednolicone standardy pracy

    • możliwość przesyłania wszystkich wydruków pocztą elektroniczną

  • wersja sieciowa

    • baza danych o architekturze klient-serwer oparta na serwerze SQL

    • możliwość nadania haseł i uprawnień poszczególnym użytkownikom

    • kontrola operacji wykonywanych przez różnych użytkowników

  • bezpieczeństwo danych

    • pewność otrzymywania aktualizacji programu uwzględniających zmiany w przepisach

    • mechanizm automatycznej aktualizacji programu przez internet na wszystkich stacjach roboczych

    • harmonogram zadań umożliwiający okresowe archiwizacje danych

    • rozbudowana wewnętrzna pomoc kontekstowa oraz porady techniczne przez telefon i w siedzibie użytkownika

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem