pomoc incydentalna

 

Dla firm, które nie mają podpisanej umowy serwisowej oferujemy „pomoc incydentalną”. Specjalizujemy się w serwisowaniu oprogramowania Reset2 oraz kompleksowej obsługi informatycznej dla małych i średnich firm. Oferowana przez NOWALU „pomoc incydentalna” to nie tylko typowy serwis oprogramowania Reset2 i rozwiązywanie bieżących problemów z użytkowaniem komputera, ale również konsultacje informatyczne, szkolenia, instalacje i wdrożenia nowego oprogramowania. Gwarantujemy szybką pomoc techniczną z przyjazdem do Klienta. Jesteśmy również do dyspozycji dla Państwa w naszej siedzibie przy ulicy Bardzkiej we Wrocławiu.

W jaki sposób najszybciej uzyskać pomoc techniczną?

Najszybszym sposobem zgłoszenia problemu jest bezpośredni kontakt telefoniczny na naszą infolinię (71) 70 73 218. Istnieje również możliwość zamówienia wizyty mailowo lub przez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie.

 

Poniżej lista najczęściej oferowanych usług w pomocy incydentalnej:

- instalacja oprogramowania R2płatnik, R2faktury, R2księga, R2FK

- konfiguracja oprogramowania Reset2 do pracy sieciowej i zdalnej

- szkolenia z obsługi programów Reset2 (R2płatnik, R2faktury, R2księga, R2FK)

- migracja danych z innych systemów, współpraca z innymi systemami

- definiowanie składników płacowych oraz list płac

- definiowanie zbiorówek oraz makiet dokumentów

- tworzenie zestawień w oparciu o zapytania sql.

- instalacja sterowników nowego sprzętu

- współpraca z programem Płatnik ZUS (przesyłanie dokuemntów DRA, RCA, RSA, ZUA, ZWUA, ZZA, itp.)

- konsultacje np. pomoc w wyliczeniu podstaw chorobowego, podstaw urlopowych.

- wiele, wiele innych

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem